Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.
De software wordt zo gemaakt dat het heel eenvoudig op elkaar is aangesloten. Het belang van de ondersteuning en implementatie zit vooral in het menselijke gedeelte van het integreren. Denk hierbij aan een uniforme werkwijze die ervoor zorgt dat iedereen op een zelfde manier zijn werk kan uitvoeren.
Wat is er mooier dan klanten het gevoel te geven dat u hun financiële situatie doorlopend monitort, hen periodiek informeert over verbeter- of besparingsmogelijkheden en vraagt of er aanvullende vragen zijn of dat er aanpassingen gewenst zijn.
Uw klanten zijn uw meest waardevolle bezit. Met de juiste benadering en acties kunt u bestaande klanten verder laten groeien en/of langer behouden. Als u beperkte tijd of capaciteit heeft , denk dan eens aan het inzetten van een partij die uw bestaande klanten pro actief kan benaderen en bovendien over de juiste expertise beschikt.
G-Brains helpt u met de implementatie van G Suite binnen uw organisatie. Wij zijn gespecialiseerd in de implementatie ervan in de financiële dienstverlening.
G-Brains heeft bij veel hypotheek- & assurantiekantoren de implementatie gedaan van G Suite. Daarnaast hebben wij ruime ervaring met de koppeling met de software van de Nationale Hypotheekbond en overige pakketten die veel gebruikt worden in de financiële dienstverlening.
Heeft u een vraag over het gebruik van Google Apps? Wellicht hebben wij het antwoord dat u zoekt! G-Brains regelt voor u de implementatie van G Suite. Voor meer informatie over de tariefstelling kunt u contact met ons opnemen. Wij hebben ervaren IT-servicebedrijven die u kunnen helpen met de evaluatie, aanpassingen, implementatie en overgang naar Google Apps. Zo bieden wij ook trainingen, gegevensbeheer en doorlopende ondersteuning. Voor een training van 2,5 uur over de mogelijkheden van G Suite hanteren wij een tarief van € 250,- exclusief reiskosten.
Onze visie is dat actief beheer belangrijk is. Voor nu. En vooral ook voor de toekomst. Want als je een echte relatie hebt met iemand dan laat je die niet zomaar lopen. En dat is profijtelijk voor de klant én de financieel dienstverlener.
Helder Beheerd ondersteunt ondernemers bij het inrichten van actief beheer. Juist omdat het in ieders belang is. Uitgangspunt daarbij is onze adviescirkel. In een gesprek met u lichten wij die graag verder toe.
Creatie
Bepalen van de doelstellingen die u wilt bereiken. Vervolgens vertalen in een praktisch plan van aanpak.
Implementatie
Proces bepaling in de 5 fases van de advies cirkel. Hierin wordt precies vastgesteld wie wat doet en op welke plek in de systemen.
Operatie
Het systeem staat, de processen zijn duidelijk. Nu komt het op uitvoeren aan. Hier wordt geholpen bij het oppakken van signalen en komt het moment dat alles werkt.
Wij geven workshops (KickStarts) over het optimaal gebruik maken van de financesuite. Wij leren u de werking van de systemen, maar ook welke signalen er zijn en hoe u deze kunt oppakken. Daarnaast kunnen wij u helpen met het opzetten van een abonnementensysteem.
Tijdens de workshop inventariseren we eerst uw wensen en de doelen die u wilt gaan bereiken met behulp van NHB. Om deze Kickstart zo goed mogelijk te kunnen doen, is het belangrijk om te weten wat u wilt. Zodra dit helder is wordt het systeem gepresenteerd en worden de verschillende mogelijkheden getoond die voor u van belang zijn. Vervolgens gaan we uw systeem op maat inrichten en eventueel koppelen met overige aanwezige software. Als u met een abonnementsysteem wilt gaan werken, dan kunt u van ons hiervoor de benodigde documenten ontvangen. Denk hierbij aan een modelabonnement, algemene voorwaarden, SEPA-machtigingen en bijbehorende modelbrieven.
Waar vind de kickstart plaats?
Deze workshop van 2 dagdelen, vindt plaats op uw eigen kantoor en in uw eigen financesuite omgeving. Hierdoor kunt u direct optimaal gebruik maken van alle functionaliteiten die de software uw kantoor kan bieden.
Vanuit de financesuite worden meerdere trainingen gegeven. Deze sessies bieden een laagdrempele manier om in contact te komen met vernieuwingen en actualiteiten in de branche. Hieronder een aantal voorbeelden van sessies die onlangs gegeven zijn.
Nazorg, een lust of een last
In deze training werd in gegaan op de wet en regelgeving omtrend nazorg.
Actualiteiten sessie
In deze training werd de nadruk gelegd op de veranderende wetgeving omtrend het belastingstels en looptijdrente.
Gebruikerstraining
Een 2 uur durende training waar meerdere kantoren de mogelijkheid krijgen om verdieping te krijgen op het totale pakket.
De software van de financesuite biedt een uitgebreide module om uw abonnement en dienstverlening te registreren en in te richten. Inclusief voorbeeld abonnementen.
Indien u ondersteuning wenst bij het inrichten van uw abonnementen dan kunt u contact opnemen met ons opnemen.